הדרך המיוחדת שלכם ליצור חוויה שלא תשכח הרבה זמן. ליצור חיבור מקסים של טבע ופעילות גופנית וחוויה מגבשת. הרבה פעמים חשבתם על משהו מיוחד ליום מיוחד...הנה יש לכם הזדמנות. אנחנו נוכל לסייע לכם בבחירת מסלול אופנים מתאים לאופי האירוע גילאי הקבוצה. נמליץ לכם היכן הכי כדאי לעצור כדי להרים כוס לחיים או לאכול עוגה. איפה הכי יפה להצטלם תמונה קבוצתית בלתי נשכחת. טיולים מיוחדים זאת הדרך שלכם לחוויה יחודית.

טיולי פריחה

החורף עם ימים חמימים מביאים לנו מידי שנה פריחה מדהימה .בדרך כלל מאמצע חודש ינואר עד סוף אפריל ניתן להנות מטיולי פריחה מרהיבים.
אזור הטיולים שלנו מתחיל מאזור נגב מערבי..בתרונות רוחמה.בארי.יער שוקדה,בואכה למובלאות הסודיות של הכלניות בעזוז.. עד הרקפות המרהיבות באזור יער המלאכים..שפלת יהודה ודרך בורמה ומינזר לטרון.טיול שמשלב מראות מרהיבים של עוצמתו של הטבע.

טיולי זריחה

טיול זריחה מדהים שמנצל את השעות הקרירות של הבוקר…נותן מבט מרהיב ולא שגרתי של הטבע מתעורר.דרך נפלאה להתחיל את היום ברכיבת בוקר בשילוב של קפה על האש בשטח.מתאים גם לקבוצות הרוצות לצאת לפנות בוקר מהמרכז…או לחלופין קבוצות הלנות בצורה מאורגנת ורוצות להתחיל מוקדם בבוקר את הפעילות ולהספיק לחזור למלון לארוחת בוקר.את טיול הזריחה הזה לא תשכחו ..

טיול משפחתי

תמיד רציתם פעילות משפחתית מגבשת.טיול אופניים זאת דרך נהדרת לצאת לטיול שובר שיגרה מגבש בחיק הטבע.אפשרי לשלב מספר משפחות ביחד.ניתן לקבל המלצות על פינות חמד נסתרות במסלול אשר שם תפרסו פקניק נחמד שתביאו מהבית.טיול אופניים משפחתי זאת חוויה לא יקרה ואפשרית לכל כיס.תקבלו מאיתנו מפה וסיפור דרך ותוכלו לצאת לרכיבה מהנה בקצב שלכם ללא הגבל זמן.(בתנאי שתחזור עד חצי שעה לפני שקיעת החמה)

טיול שטפונות

כמובן תלוי מזג אויר…ואזור הטיול.באזור פתחת ניצנה יש לנו את נחל רות, נחל ניצנה ונחל לבן.וכמובן את מאגר נחל לבן על יש גבול מצריים.ניתן להנות גם מהגבים המדהימים שהשאירו השטפונות…לעיתים עד שבועיים לאחר השטפון.

טיול שקיעה

הטבע יוצר לנו שמיים מרהיבים זה רק חלק מהשקיעות המרהיבות שראינו.אנחנו ממליצים על טיולים המסתיימים בשקיעה.-עד חצי שעה לפני שקיעה מוחלטת.מאפשר לכולם להנות משקיעה מדהימה..נוף מרהיב..סיום מושלם של החוויה בטבע.

רולינג תיירות בע"מ
הדרך הטובה ביותר לחוות טיולי אופניים מיוחדים!

צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 0547366306
אנו מזמינים אתכם לצאת איתנו למסע בלתי נשכח!

דילוג לתוכן